Pembukaan Pusat Jualan di Kilang Nani's

Alhamdulillah.
Kedai jualan kami dah siap , barang pun dah makin bertambah (Kedah-made products tau) untuk kemudahan dan keselesaan pelanggan membeli-belah produk-produk sejuk beku nani's di sini.
 ðŸ¤©


Kat mana nak cari souvenir di Kedah selain Pekan Rabu? ha.. Kalau anda melawat ke Kedah, pastikan mai singgah di Nani's Factory Shoppe ni tau. Boleh beli souvenir yang luar daripada kebiasaan. 
Food souvenir!! 
Selepas pusing-pusing Kedah, on the way nak balik ke destinasi asal, ambik exit Gurun singgahlah sebentar membeli-belah food-souvenir di sini. Antara yang paaaling popular adalah >>>> MOCHI dan Kopi Cap Raga!!


Yang lagi best..tuan-tuan dan puan-puan boleh mendapatkan pelbagai produk-produk untuk cenderahati dengan HARGA KILANG! Ya.. dengan HARGA KILANG!! 

Selain produk-produk kuih frozen yang biasa anda beli di pasaran spt cucur badak, karipap, samosa, red bean pau dsb.., di sini kami menawarkan lebih lagi. Yang tak ada di pasaran pun ada kami jual di sini. Antaranya NANICO (minuman malt coklat nani's), Kopi Arabica Nani's, #Mochi, Pelbagai jenis pau (selain kacang merah), meat ball dan lain lain lagi.
Antara produk usahawan IKS Kedah yang terdapat disini; 
Kopi Cap Raga, Kerepek Seaweed, Pekasam Ikan Lampam, Bahulu, Sos Perap BBQ, dan serba serbi kerepek.
 

Jemput mai singgah na..
Utk lokasi, boleh GoogleMaps saja dengan menaip "Nani's Frozen Food" atau klik ja sini >> https://goo.gl/maps/7syRW5fuDP22  ðŸ˜Š 
Kalau tak jumpa, boleh hubungi kami di 04-4647125.

Landmark: Dari traffic light simpang 4, menghala ke Pendang.. kami sebelum Permintex.
Jumpa di sini!!! ðŸ¤—

Comments